Smetje op Antwerpse zege, enkele fans laten zich gaan

Smetje op Antwerpse zege, enkele fans laten zich gaan

zaterdag 19 augustus 2017 om 23:43

De fans van KV Mechelen en Royal Antwerp FC kunnen het normaal heel goed met elkaar vinden, maar na de 1-2 zege van The Great Old waren sommige supporters dat vergeten. Even was het onrustig Achter de Kazerne. 

Plaats een reactie

Riddlin +214
zondag 20 augustus 2017 om 00:42
Exact de reden waarom ik hoop dat ze degraderen.
Vind ik leuk
Kdb90 +891
zondag 20 augustus 2017 om 02:32
Omdat er daar een paar gasten belachelijk doen zouden ze moeten degraderen? Dat is wel heel kort door de bocht he. Er gebeurd overal wel eens iets. Antwerp is een aanwinst voor eerste klasse. Dus van mij mogen ze gerust in 1ste blijven.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 07:30
Met / bij Antwerp wordt alles uitvergroot !
Vind ik leuk
Riddlin +214
maandag 21 augustus 2017 om 19:27
Het zijn meer dan een paar gasten, tis constant van dat, ik heb Antwerp echt niet gemist de voorbije 10 jaar
Vind ik leuk
Kdb90 +891
maandag 21 augustus 2017 om 19:57
Als het toch zo was moeten ze hun ook vragen beginnen stellen bij de beveiling. Op Gent was het combiregeling voor die mannen. Dus vertrekken aan de supportersclub en met de bus naar het stadion. Al wie geen ticket had moest zelfs ni afkomen. En er zijn geen problemen geweest.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 07:29
Das kort door den bocht, maar idd deze individus moeten eruit!
Vind ik leuk
Pevin +108
zondag 20 augustus 2017 om 06:15
Als den Tim niks beter te doen heeft. Volgens mij is da ne vriend van de scheids. Beste Tim, heb jij de bekertjes in Bolat zen doelvlak geteld? Ook van de braafste supporters zeker?
Vind ik leuk
mani88 +298
zondag 20 augustus 2017 om 09:27
Volgens sommige supporters.. Ik lees een tweet van welgeteld 1persoon... Sterke bronnen, voetbalprimeur! Als ik straks tweet dat Neymar naar RSCA komt, pikken jullie dit dan ook meteen op als hoofdnieuws?
Vind ik leuk
NeRooie +221
zondag 20 augustus 2017 om 10:44
Nee want antwerp zou meer kans maken op neymar met de samenwerking tussen de clubs. Lol
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Smetje op Antwerpse zege, enkele fans laten zich gaan