Weer kritiek op Extra Time: 'Anderlecht heeft geen video-analist meer nodig'

Weer kritiek op Extra Time: 'Anderlecht heeft geen video-analist meer nodig'

dinsdag 15 augustus 2017 om 08:19

Dat Extra Time niet in de bovenste schuif ligt bij heel wat fans van Club Brugge, is al lang geen geheim meer. Maandag klonken  er op Twitter weer heel wat cynische geluiden over het voetbalpraatprogramma op Canvas. 

Poll

Ben jij fan van Extra Time?

(1691 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 15 augustus 2017 om 09:07
Elke week vinden we wel een paar randdebielen die denken het beter te kunnen. Aan die critici, nogmaals, kijk naar iets anders en stop met zagen.
Vind ik leuk
Olli +75
dinsdag 15 augustus 2017 om 12:29
Als er hier een is die niks anders doet dan zagen op vp is het Ploikske wel. Nog altijd niet zeker of hij a. Gepensioneerd is b. Geen vrienden heeft of c. Een sociale zekerheid parasiet is. Maar tijd heeft hij met hopen....
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 12:35
En dan zijn er die heimelijk mee lezen en de tijd nemen om erop te reageren.
A) hypocriet B) hypocriet C) hypocriet
Vind ik leuk
Olli +75
dinsdag 15 augustus 2017 om 12:57
Ik ga voor C. Btw heimelijk is zonder medeweten. Ik reageer toch openlijk Freddy?
Vind ik leuk
Boerken +1741
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:53
D realist
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 13:05
Hou uw wafel.
Vind ik leuk
Boerken +1741
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:52
Moet je daarvoor een randdebiel zijn? Misschien niet objectief dat wel
Vind ik leuk
ketje55 +1075
dinsdag 15 augustus 2017 om 09:15
Ideaal voor de cafépraat, dan hoef je de deur niet uit. Al wat daar wordt verkondigd moet je anders aan de toog aanhoren terwijl de alcohollucht je bedwelmd. Je hoeft het ook niet serieus te nemen, dat helpt.
Vind ik leuk
oesje +386
dinsdag 15 augustus 2017 om 09:43
ik heb het ook gezien en denk dat u naar andere zender ebt gezien normaal vind ik het zever maar hebben doch ook over andere ploegen gesproken en die videoref wel ja het was weer in het voordeel van Brugge dus niet janken hebben vorig jaar genoeg gezien zware fouten maar niets ik denk dat ze meer voor Brugge zijn niet janken
Vind ik leuk
Boktor +288
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:03
Joos en Raes - afvoeren die handel. Dat ze soliciteren bij Anderlecht-tv. Daar kunnen ze lullen over hun ploegje zoveel ze willen. Gelukkig was Van den Bempt er, de enige die wel iets zinning over voetbal vertelt.
Vind ik leuk
buck +1207
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:20
Normaal dat ze over Anderlecht praten binnenkort CL en het draait niet.Kan Brugge-supporters genoeg afleveringen van vorig jaar tonen waar ze het enkel over jullie hadden.Moeten jullie altijd in de belangstelling staan?Staat jullie niet aan maak dan zelf extra-time maar int west-vlaams.Joos en Raes zijn zeker geen Anderlecht-supporters integendeel!
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 11:13
Once Calimero, always Calimero. Ze kunnen inderdaad beter naar ClubTV kijken
Vind ik leuk
freeman +2974
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:43
Kijk jij toch nog ? Reeds lang dat ik het daar voor bekeken hou .....pfffffffff
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 12:22
Tzit daar toch ook vol met Marcel de Neudten op dat Twitter. Puren bucht is't.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 12:27
Bucht van den Aldi. Roddelgazet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 12:24
Videoanalist o.l.v. Joos, zodat we hem niet meer zien op Extra-Time. Hou het voor gezien om discussieprogramma te bekijken, waar de analisten elkaar maar door elkaar spreken (bijna in ruzie komen op TV), net als politiek debat.
Vind ik leuk
buck +1207
dinsdag 15 augustus 2017 om 12:57
Vond het weetje van de video-ref wel interessant.Wist ik ook niet?Joos is ook mijn idool niet maar weet soms zaken dat een ander niet weet.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 13:08
Joos heeft 't warm water uitgevonden... Nog maar eens. Volgens mij gaat Peter binnenkort niet meer willen samen aan tafel zitten met deze irritante betweter. Ik zeg al jaren dat er in België slechts 1 deftige onafhankelijke analist is en dat is in mijn ogen Peter
Vind ik leuk
buck +1207
woensdag 16 augustus 2017 om 11:44
kvind de Gert ook nog neutraal
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:38
Bestaat er geen kijkprogramma voor calimero's ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Weer kritiek op Extra Time: 'Anderlecht heeft geen video-analist meer nodig'