Vanhaezebrouck: Misschien was de videoref aan het slapen

Vanhaezebrouck: "Misschien was de videoref aan het slapen"

zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08

KAA Gent heeft zaterdag opnieuw niet kunnen winnen in de Jupiler Pro League. Op het veld van KV Mechelen kwam het niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Ondanks het derde puntenverlies op rij was Hein Vanhaezebrouck niet volledig ontevreden. Als was de trainer van KAA Gent ook niet echt opgezet met de leiding. 

KAA Gent gaf in de slotfase de zege uit handen. "We hadden een tweede en een derde doelpunt moeten maken en dan was de wedstrijd gespeeld. Als het 0-1 blijft, weet je dat er altijd iets kan mislopen", aldus Vanhaezebrouck tegenover Sporza.

"In de eerste helft scoorden we trouwens nog eens, maar blijkbaar was het buitenspel. Was het niet goed te zien? Misschien was de videoref aan het slapen. Of zijn er niet genoeg camera's? Dan is dat wel een probleem als er niet in elk stadion evenveel camera's hangen. Ach ja, defensief stonden we goed, offensief niet. De misser van Kubo? Hij nam de verkeerde beslissing. Anders was het altijd bingo."

"Dit was onze beste match op KV Mechelen van de voorbije vier jaar. We krijgen alleen het resultaat niet dat we verdienden. Net als vorige week. We hadden hier ook met 6 op 9 kunnen staan en dan waren we mee met de andere ploegen."

Lees ook: "We waren te braaf en moesten het spel ondergaan"

Poll

Was het gelijkspel terecht?

(737 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +9560
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:17
Een nabeschouwing zonder commentaar op de scheids is niet mogelijk voor Hein denk ik. Terecht of onterecht.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:32
Zagevent, niet te geloven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:42
Hein, stop aub met uw wekelijks beklag over de scheids. Het wordt degoutant... Zoek de reden van uw puntenverlies elders....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:13
De arbitrage was wederom slecht. Zowel Mechelen als Antwerp mochten schoppen naar believe. en ja, Gent had 6 punten geheel verantwoordelijk door directe fouten van arbiters. Ik heb de wedstrijden objectief bekeken. Al jullie zageventen die de kwaliteit en meerwaarde v e coach als Hein niet willen zien. Ga gaan badmintonen of zo. Want voetbal... Niet echt jullie ding. Of misschien 16 Weilers in onze competitie...topie!
Vind ik leuk
Mario_ +762
maandag 14 augustus 2017 om 00:08
Je bent blijkbaar heel objectief... al even objectief als Hein zelf.
Als je de kansen afmaakt, dan win je. Die je dat niet, maak je kans op het spreekwoordelijke deksel.
Zijn klagen en zagen werkt misschien net in het nadeel. Net als het geduik zoals bv tegen Antwerp. 3 keer duiken is geen penalty. Ze krijgen er geen geel voor, maar klaag dan niet als er niet gefloten wordt als het dan wel een penaltyfout is.
Mechelen kwam er gewoon beter uit in de 2de helft, waar Gent niet direct weerwoord tegen had.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:47
Heeft Antwerp dit weekend al gespeeld dan??
Vind ik leuk
DDT +1043
zondag 13 augustus 2017 om 09:33
Vorige week tegen Gent
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:04
Het word hoog tijd dat de vierde ref er is om te trainer te corrigeren als het fout gaat maar Van Haezebroek en Durie voelen hun geroepen om de regels om te draaien ,naar de tribune met die kwekers .
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:57
Zuivere penalty voor KVM ook over het hoofd gezien Hein ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vanhaezebrouck: "Misschien was de videoref aan het slapen"