Sensatie Dennis dankt God voor zijn droomstart bij Club Brugge

Sensatie Dennis dankt God voor zijn droomstart bij Club Brugge

zaterdag 12 augustus 2017 om 11:52

Emmanuel Dennis is zonder twijfel de nieuwste sensatie in de Jupiler Pro League. De 19-jarige Nigeriaan kwam deze zomer over van Zorya Luhansk uit Oekraïne en blijkt een schot in de roos te zijn voor Club Brugge. Hij maakte al 5 goals in zijn eerste duels namens Blauw-Zwart. Het nieuwe fenomeen is vooral God zeer dankbaar.

Club Brugge behield mede dankzij de nieuwe publiekslieveling vrijdagavond de maximale score, nadat de topper bij Zulte Waregem met 1-2 werd gewonnen. Dennis had met de openingstreffer opnieuw een belangrijk aandeel in de zege van Club. Na de match loofde hij God op Twitter. De Brugse fans loven dan weer de speler zelf.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 12:05
Goeie speler, fluwelen balaanname en inderdaad enorm goed gestart. Willen we voor het overige de superlatieven zoals 'fenomeen', 'goudklomp' en dergelijke meer bewaren tot aan het einde van het seizoen? Precies één jaar geleden was ene Teo de Messi (of moet ik tegenwoordig refereren naar Neymar om écht indruk te maken?) van Polen en vandaag kan diezelfde brave jongen niet meer voetballen (als ik de commentaren moet geloven).
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:13
God, god, god.. Religie moet toch echt overal bij betrokken worden..
Vind ik leuk
Boerken +468
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:19
Oo lord halleluja
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:26
Betekenis van Lord in deze context:

In addition, as others have correctly pointed out, calling him "Lord Bendtner" is a sarcastic reference to his footballing abilities and attitude. Bendtner has long been touted as an extremely talented player with bags of potential, but has never truly lived up to the hype surrounding him as a youth player. In spite of his consistently below-average performances, Bendtner had extremely high self-confidence and has claimed that he is one of the best strikers in the world.

Bron: https://www.quora.com/Why-is-Bendtner-VfL-Wolfsburg-called-Lord-Bendtner
Vind ik leuk
Boerken +468
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:35
Amai.
Vind ik leuk
freeman +284
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:42
amai bis !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:39
Als je niet hard werkt en gelooft wat heb je dan in het leven ?
Vind ik leuk
freeman +284
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:45
Westvlamingen zijn harde werkers hoor, Greg ! En hebben ook graag zo'n voetballers !
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
Kben va toeroet vint en kwerke in de bouw kgaant wel weetn zeker daze ier werkn
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:48
Geloven mag, maar dan in jezelf. Dat hele Godscircus bij alles wat een beetje goedgaat ben ik wel klaar mee. Religie maakt meer kapot dan het goedmaakt.
Vind ik leuk
freeman +284
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:56
Volledig mee akkoord ! Hoewel je al die rituelen niet van de pleinen kunt bannen , elke speler heeft zijn eigen handelingen( kruistekens, ogen naar de hemel enz enz ) , en loopt er daar in Gent ook soms geen boogschutter rond ? ( schiet misschien bizons in de eeuwige jachtvelden ?) Alles met een glimlach op te vatten ....LOL
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:23
Das gene kak he
Vind ik leuk
freeman +284
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:40
My sweet Lord ! idd een godsgeschenk ..... laat ons hopen dat hij blijft bevestigen ( = scoren)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:49
Ik hoop het voor je.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 12:49]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 06:34
Inderdaad, wil iemand deze mafkees uitleggen dat God niet bestaat aub?!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:17
godsgeloof bie e jood stelt niks voor geld daddeuh kenne e duitser die wss in heel israel aanbid wordt
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 09:12
Refaelov is een Jood
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 09:40
Ja haha vandaar standard huij nous allons gagnez
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 09:48
??! Deutch? Francais?
Vind ik leuk
Duba +5
zondag 13 augustus 2017 om 11:46
Aha daar is Freddy !!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:17
Laat zich ook niet rap vallen he .....
Jongens toch wat ne matennaaier
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Sensatie Dennis dankt God voor zijn droomstart bij Club Brugge