Vanhaezebrouck baalt en klaagt: ''Veel spelers die Hein wilde, zijn hier niet''

Vanhaezebrouck baalt en klaagt: ''Veel spelers die Hein wilde, zijn hier niet''

zaterdag 12 augustus 2017 om 10:54

Gent-trainer Hein Vanhaezebrouck verwelkomde deze zomer al zes nieuwe gezichten in zijn selectie. Vanhaezebrouck zag echter lang niet al zijn wensen in vervulling gaan. Hij uit dan ook zijn ontevredenheid in Het Laatste Nieuws.

"Er zijn er ook veel die níet gekomen zijn. We hebben Franko Andrijasevic, Lovre Kalinic en Yuya Kubo gehaald - die hebben hun kwaliteiten al bewezen. Kalu ook. We hebben Dylan Bronn gehaald, maar we wilden eigenlijk Denis Odoi. We wilden Jordi Vanlerberghe erbij - dat is ook niet gelukt. We zijn voor Sven Kums gegaan - dat is ook niet gelukt. Met Nieuwjaar wilden we Adrien Trebel - dat is ook niet gelukt.''

Vanhaezebrouck vervolgt: "Dus ik denk dat er heel veel spelers waren die Hein Vanhaezebrouck wilde, maar die hier níet zijn. Oké, dan ga je voor andere pistes. Want uiteindelijk moet je wel íets bijhalen, hé.'' De 53-jarige coach benadrukt dat alles geen aanklacht tegen het bestuur is. ''Voor alle duidelijkheid: ik verwijt niemand dat we bepaalde spelers niet konden halen. Maar om nu te zeggen dat de coach álles bepaald heeft, dat is zéker niet het geval'', besluit de oefenmeester die onder vuur ligt.

Plaats een reactie

freeman +3488
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:00
Veel spelers die niet gekomen zijn ? Wilde misschien Messi, Ronaldo & andere Neymars ..... Nochtans vele miljoenen gespendeerd in deze transferperiode !
Vind ik leuk
User251 +774
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:09
Lees het artikel eens goed voordat je jezelf alleen maar belachelijker maakt :)
Vind ik leuk
Boerken +2055
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:12
Oke, maar iedere trainer krijgt niet altijd wat ze vragen, of ze moeten Mourinho heten
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:15
En dan nog. Ook Mourinho krijgt niet altijd wat hij wil.
Vind ik leuk
User251 +774
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:17
Dat zegt hij toch ook? Dan zoek je andere pistes
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:10
Andere spelers halen om er toch maar te halen is ook geen optie.
Vind ik leuk
freeman +3488
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:32
Blijkbaar " lange tenen " bij de Kwekkers ? Sorry, wij lachen graag eens om het " Voetbal- spelletje " ! En dat de uitspraken van Mr.Hein veelal hilarisch zijn is meestal graag meegenomen !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:32
Trebel blijft een jammere zaak. Had dé oplossing kunnen geweest zijn. Ook een aanjager! Odoi was zeker ook welkom, maar die bestuurszoon ligt dwars.

Kums is jammer, maar was ook een logische keuze met de CL van Anderlecht. Vanlerberghe, buiten dat hij een Belg is, denk ik niet dat hij veel aan spelen zou zijn toegekomen hier. Zou in 't rijtje B. Verstraete en Schoofs komen te staan.
Vind ik leuk
Boerken +2055
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:24
Ik geef ook kritiek op Hein, maar vergeet niet dat nu alles wat hij zegt uitvergroot wordt en met een loep bekeken wordt , en gelijk wat hij zegt is voor de een goed en de andere niet
Vind ik leuk
Hhti +285
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:28
Ween ween ween......
Vind ik leuk
Joesay +337
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:40
Ik denk gewoon dat dit jaar het jaar teveel gaat zijn voor Hein
Vind ik leuk
GT8 +184
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:19
Het enige wat Heintje doet is klagen, zagen en balen. Goede trainer, verschrikkelijke persoonlijkheid
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:14
l
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 16:16]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:03
Ik heb dit intervieuw met onze Hein in het Laatste Nieus van vandaag ook gelezen en ik ben nog maar eens tot de slotsom gekomen ,tussen de regels lezend ,dat wat in Gent quoi transfers misloopt en is misgelopen veelal het werk is van één man ! Zijn naam wordt er niet specifiek in vernoemd maar iedereen met een beetje gezond verstand weet goed genoeg wie Vanhaezebroeck bedoeld.Gewoon iemand die meer weet van financien en zwemmen maar te weinig van voetbal om over de aankoop van spelers te kunnen beslissen. Het gezegde" schoenmaker blijf bij uw leest " lijkt mij hier vooal goed op zijn plaats.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:45
Iemand die over zichzelf praat in de derde persoon, is niet goed snik en plaatst zichzelf boven alles en iedereen. Billie is de pedalen kwijt en heeft dringend nood aan een jaartje rust op de top van de Mont Blanc.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vanhaezebrouck baalt en klaagt: ''Veel spelers die Hein wilde, zijn hier niet''