Club op kampioenenkoers? Leko doet het beter dan voorganger Preud'homme

Club op kampioenenkoers? Leko doet het beter dan voorganger Preud'homme

zaterdag 12 augustus 2017 om 09:07

Club Brugge blijft maar winnen in de Belgische competitie. De Bruggelingen staan na drie speeldagen autoritair aan de leiding met het maximum van de punten. Die goede start blijkt ook een record te zijn.

Een negen op negen lijkt immers nog niet te vaak voorgekomen te zijn bij de Bruggelingen. Zeker niet in de laatste jaren. Het is inmiddels al tien jaar geleden dat Club Brugge drie wedstrijden op rij kon winnen aan de start van de competitie. Ondanks de kritiek op Ivan Leko, doet de Kroaat het dus (in het begin van de competitie) beter dan zijn voorganger Michel Preud'homme.

De Bruggelingen staan na de negen op negen ook op kop in het klassement. Het won tegen Lokeren (0-4), Eupen (3-1) en Zulte Waregem (1-2). Charleroi is de enige ploeg die Club Brugge deze speeldag nog kan bijbenen. De Carolo's hebben een zes op zes. Dat kan ook een negen op negen worden, maar dan moet het zondag van RSC Anderlecht zien te winnen.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 09:15
De kampioen is gekend
Vind ik leuk
buck +1107
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:21
Precies wel e.Spel trekt op nieveel mja..zullen ze al kampioen tronen zeker.
Vind ik leuk
freeman +2267
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:00
Gekend ? Toch nog niet ...... Zal gaan tussen Gent & Club ! Schrijf dat maar op ..... Afwachten nu maar !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:08
Voetbal is een spelletje en op het einde wint Anderlecht
Vind ik leuk
Boerken +1501
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:50
Duitser
Vind ik leuk
buck +1107
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:23
Op papier heeft Anderlecht het sterkste elftal dus denk wel dat Anderlecht zal meedoen.Gent?Zou kunnen maar moeten dan eerst winnen en vertrouwen opdoen.
Vind ik leuk
Boerken +1501
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:51
Met papier win je niets
Vind ik leuk
buck +1107
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:14
Zijn sterker dan vorig jaar!Zeg toch niet dat ze kampioen gaan spelen(hoop van wel) ik zeg dat Anderlecht zal meedoen.Volgens u kan Eupen dan van Real winnen want papier zegt niks.
Vind ik leuk
Boerken +1501
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:49
De kans is klein dat Eupen ooit tegen real zal spelen! Maar in voetbal kan alles dat weet he toch
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:26
Het spel is niet om naar te kijken. Maar de punten zijn er wel, zo werd Anderlecht vorig seizoen ook kampioen
Vind ik leuk
Garland +2132
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:47
Met die wetenschap dat de achterhoede van Anderlecht vorig jaar niet begaf. Die van Brugge lijkt me toch meer wankel.
Vind ik leuk
Boerken +1501
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:52
Als je telkens 1x scoort dan de andere is er geen probleem, Cruijff zei dat ooit
Vind ik leuk
Boerken +1501
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:29
Is goede start, maar voor mij het belangrijkste is voorlopig dat brugge op verplaatsing weer kan winnen , dat heeft vorig seizoen de titel gekost .en zo slecht is het voetbal heus niet
Vind ik leuk
Wimz3 +260
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:46
Verschil met vorig jaar is dat Brugge nu wel de arbiter mee heeft! Gisteren 2 punten gestolen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:03
Idd Wimz3. Videoref was met zijn Playstation aan het spelen denk ik
Vind ik leuk
NeRooie +242
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:31
Als antwerp zo zen punten pakt spreekt iedereen van anti voetbal. Als de boeren da doen spreken ze van kampioenen, wa nen bekakte brol.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:22
Het voetbal van antwerp vergelijken met dat van brugge?? lol
Vind ik leuk