Entourage Svilar krijgt njet van Anderlecht: Praten enkel nog via advocaten

Entourage Svilar krijgt njet van Anderlecht: "Praten enkel nog via advocaten"

zaterdag 12 augustus 2017 om 07:47

RSC Anderlecht is niet te spreken over de manier van werken van de entourage van Mile Svilar. De doelman wil vertrekken bij de Brusselaars. Anderlecht speelt het spel hard.

Herman Van Holsbeeck heeft nog maar weinig zin om rond de tafel te zitten met de entourage van Svilar. "Mijn bureau staat altijd open, maar ik kan met hen niet meer praten. Er wordt alleen nog gepraat via advocaten", zegt hij aan Het Laatste Nieuws.

"Ik denk dat de entourage van Svilar intussen wel beseft dat we ons niet gaan laten doen. De optie in het contract is gelicht, we hebben van de bond de bevestiging dat Svilar nog tot 2019 bij ons onder contract ligt. Men moet correct zijn. Als er gedreigd wordt met de wet van '78, zijn er alleen maar verliezers. Maar we gaan een oplossing proberen te vinden", klinkt het.

Alles voor Mile gedaan
Volgens de manager van Anderlecht heeft de club niets verkeerd gedaan. "Ik ben zeer ontgoocheld door de zaak Svilar, nadat we de voorbije twaalf jaar heel veel voor Mile hebben gedaan. Het enige wat ze de club en mij persoonlijk kunnen verwijten, is dat ik alles gedaan heb om tegen Mile en zijn familie te kunnen zeggen: 'Ik probeer ervoor te zorgen dat je voor het seizoen '17-'18 nummer één bent.'"

"Ik heb Rubén voor zes maanden gehaald zonder optie, ik heb Sels gehaald zonder optie, ik heb Proto laten gaan. Iedereen in de staf zegt: 'Mile is een toptalent, maar hij is niet klaar. We moeten hem even uitlenen, want hij moet spelen.'"

Plaats een reactie

buck +641
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:37
Zijn kans is volgend jaar bij Anderlecht mja...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:57
Tja, waarom beloof je die ook dat hij mag spelen en kom je die belofte dan niet na? Svilar moet wat geduldiger zijn, maar als je je beloftes breekt... Het is zeker niet allemaal de schuld van hem en zijn entourage;
Vind ik leuk
dakcota +977
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:05
WAAR the fuck staat er dat hij zei 'je zal spelen' ??????????????????????????????????????????????????????

Hij zegt dat hij zijn best zal doen om dat mogelijk te maken, maar de staff zegt 'nope' dan is het 'nope'

dat is misschien een klein verschil, maar een ENORM belangrijk verschil
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:12
Kan je met nog een paar extra vraagtekens tonen dat je verbaasd bent over mijn comment? Please.
Vind ik leuk
dakcota +977
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:13
Het is niet enkel op jou gericht maar op iedereen die het waanidee heeft dat ze zeiden dat ie mocht spelen.
Vind ik leuk
AzEz86 +1278
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:46
Als iemand zoiets tegen je zegt komt het wel als een belofte over hoor.
Vergeet ook niet dat mensen horen wat ze willen horen hé.

Uiteindelijk had Herman die "belofte" niet mogen maken, daar is hij enorm fout in geweest.
Waarom hebben ze Svilar eigenlijk vorig seizoen niet uitgeleend? Dan had hij nu mss wel klaar geweest?

Vind ik leuk
dakcota +977
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:40
nogmaals, hij heeft niet beloofd dat hij mocht spelen, enkel dat hjij de kans had zich te mogen bewijzen, dat heeft ie gekregen in de voorbereiding.

Ik ga akkoord dat ehrman dat niet mocht zeggen en dat geeft hij ook toe. Milar daarintegen mag wel wat volwassener reageren en hij kan ook tegen zijn entourage zeggen 'manne, rustig aan'
Vind ik leuk
buck +641
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:27
Als je in voorbereiding fouten maakt en er is betere keeper denk toch dat betere keeper in doel mag staan
Vind ik leuk
Toca +707
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:53
Volgens mij is nu wel alles over gezegd en geschreven. Wat er ooit echt beloofd is gaan we nooit weten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:32
als je 17 bent moet je zwijgen,daar begint het al!
Als hij er met kop en nek bovenuit steekt zal hij wel spelen.
Jammer maar helaas dat is zo niet.
Een match bij de beloften waar 100 man komt kijken of de nr 1 van Anderlecht is een wereld van verschil!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:17
Als je de papa kent van bij Antwerp weet je genoeg! Dat manneke heeft niets te zeggen hoor. De papa gaat er voor zorgen dat zoon een briljante carrière ziet teloorgaan door zijn hebzucht. Die jongen is een supertalent maar heeft op het veld nog niets bewezen. Neem de tijd en het succes volgt vanzelf Ratko. Dit vind ik zo erg... iemand kelderen door hebzucht!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Entourage Svilar krijgt njet van Anderlecht: "Praten enkel nog via advocaten"