Club Brugge haalt opgelucht adem: Het gaat om ballen tegen de netten trappen

Club Brugge haalt opgelucht adem: "Het gaat om ballen tegen de netten trappen"

vrijdag 11 augustus 2017 om 23:20

Club Brugge boekte vrijdag zijn derde zege op rij. Ditmaal ging het met 1-2 winnen op het veld van Zulte Waregem. Onder meer Jelle Vossen scoorde. De aanvaller van Club Brugge zette een strafschop om. 

"Je weet op voorhand dat het moeilijk gaat worden als je op Zulte Waregem komt voetballen", noteerde Sportwereld uit de mond van Vossen. "Het was dan ook een moeilijke wedstrijd en dus een belangrijke zege voor ons. Zij hebben wel aanspraak gemaakt op meer. Zeker in de tweede helft werd het een paar keer warm voor ons doel. Uiteindelijk gaat het echter om ballen tegen de netten trappen en dat deden wij één keer meer dan hen. Dit zijn dan ook drie gouden punten voor ons en zo pakken we negen op negen."

Donderdag moet Club Brugge opnieuw de wei in. Dan speelt Blauw-Zwart in de Europa League tegen het Griekse AEK Athene. "Het kan en moet altijd beter. Er zijn punten waaraan gewerkt moet worden maar we zijn bezig met een nieuw project. Dit is een heel mooi resultaat waarop we kunnen verder bouwen. We zijn niet slecht bezig en die mindere punten zullen wel beteren."

Lees ook: Falende videoref krijgt advies: "Rijd maar met je autootje weg"

Poll

Wie gaat door naar de groepsfase van de Europa League?

(113 stemmen)

Plaats een reactie

freeman +2013
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:27
Moet lukken ! Dit geeft dan een boost voor het verdere verloop van de competitie !
Vind ik leuk
freeman +2013
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:41
Goed op weg ! nu nog het spelpeil wat opkrikken en alles komt in orde !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:33
Jelle zwijg liever ipv zo commentaren te geven... volgende week als je een strafschop onthouden wordt ga je dan ook zeggen dat het afhangt van welke ballen je tegen de netten stampt? Arm schaapke en een triestige infantiele reactie van brugge...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 00:34]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:45
Met dit voetbal kan je geen 2 keer na mekaar winnen! Amper 4 keer aan de goal van de tegenstander geweest!
Vind ik leuk
Boerken +1445
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:59
Heb jij die match wel gezien? Ik vond ze redelijk volwassen spelen vergeet niet dat Zulte goed bezig is ook en dat ze thuis speelden
Vind ik leuk
buck +1086
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:00
Jullie werden met momenten weggespeeld!Nog erger dan Anderlecht vorig jaar zo defensief spelen Brugge.
Vind ik leuk
Boerken +1445
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:00
Is toch normaal als thuisploeg dat je af en toe komt opzetten, hoeveel kansen heeft Waregem gehad? Als ze toch brugge hebben weggespeeld !
Vind ik leuk
buck +1086
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:19
Heb geschreven met momenten.Jullie lagen onder in het spel.Zulte is natuurlijk wel sterk dit jaar.Vind het een verschil tegenover vorig jaar.Mag toch zeggen dat jullie 2-3 jaar dominant voetbal hebben gespeeld.Mja kijk naar Anderlecht vorig jaar speelde op resultaat zoals Leko nu ook wilt doen.Ben benieuwd.
Vind ik leuk
Boerken +1445
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:13
De winnaar heeft altijd gelijk, zoals ook Anderlecht verleden
Jaar
Vind ik leuk
larédo +467
zaterdag 12 augustus 2017 om 03:05
Vossen mag van mij verkocht worden. Voetballend niveau is nihil, breekt actie's af ipv ze op te bouwen. Kortom een complete 0.
Zo slecht spelen en toch nog kunnen winnnen.. Ik ben er als fcb fan niet fier op.
Bedankt zulte, ik heb toch nog een beetje voetbal gezien vandaag.
Vind ik leuk
buck +1086
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:45
Zulte was sterk!Scheidsrechters in Belgie zijn toch een lachertje hoor.Hebben wij nog prof scheidsrechters?Bende amateurs.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Club Brugge haalt opgelucht adem: "Het gaat om ballen tegen de netten trappen"