Club Brugge ontsnapt aan strafschop tegen: 'Tot zover het nut van de videoref'

    Club Brugge ontsnapt aan strafschop tegen: 'Tot zover het nut van de videoref'

    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:04

    Een kwartier voor het einde bij een 1-2 stand in Zulte Waregem - Club Brugge claimde de thuisploeg tevergeefs een strafschop. De scheidsrechter nam een actie op Peter Olayinka niet waar. Ook de videoref greep niet in. 

    Poll

    Was het een strafschop voor Zulte Waregem?

    (1621 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dirk H +2244
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:10
    Heeft Bart Verhaeghe in het contract met de voetbalbond laten zetten dat de videoref ook niet mocht meedoen vandaag?
    Vind ik leuk
    User251 +1451
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
    Ze moesten dan ook betalen schijnt
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11520
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:43
    Morgen trekken ze hun uitbreidingen die ze vandaag hebben aangekondigt weer in. :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:43]
    Vind ik leuk
    User251 +1451
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:11
    Tja, was te duidelijk penalty op de beelden.
    Vind ik leuk
    Toca +28081
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:24
    Videoref was naar t schijnt op vakantie tijdens het examen.
    Vind ik leuk
    buck +2104
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:32
    Bende amateurs hier in Belgie.Dringend tijd voor vernieuwing want word met de jaren erger.Frank De Bleeckere buiten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:37
    Sorry ik hoor heel goed maar ben zo blind als een mol
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:38
    Er zijn hier precies 19% BLINDEN
    Een DUIDELIJKERE
    PENALTY bestaat niet !!!!

    Brugge gaan ze weer bij de top 6 houden door de medewerking van de refs.

    Videorefs bij matchen van Brugge hoeven dus niet meer.
    Ze bekijken toch alles door de blauwzwarte bril die ze cadeau krijgen van Bartje Verhaeghe
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:39
    Na de match de vier scheidsrechters eens aan het woord laten?,,
    Schande!!!!
    Vind ik leuk
    Boerken +6091
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
    Ja Twas penalty, et alors
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:42
    Dwaas kieken
    Vind ik leuk
    Boerken +6091
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:46
    Je heb gelijk!
    Vind ik leuk
    Jawadde +144
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:50
    Zei den kwaazekluut .....
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
    Volgens mij heeft Verhaeghe de video refs aangeduid voor de matchen van zijn kleine clubje
    Vind ik leuk
    larédo +1352
    zaterdag 12 augustus 2017 om 06:20
    haha ff een nieuw accountje maken op vrijdagavond en ewa gaan stoken op VP.
    hahaha zielige foeraap.
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +3931
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:51
    EDIT VP: ongepaste reactie
    Vind ik leuk
    Garland +4892
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:55
    Op de dag dat ze aankondigen dat er 35 videorefs bijkomen. Is er eentje nog aan het slapen.

    PAARSE BOND
    Vind ik leuk
    firedwarf +2579
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:18
    hoe kunde van ne paarse bond spreken als het nu in voordeel van club brugge is??? Dat moet ge me toch es uitleggen
    Vind ik leuk
    Garland +4892
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:37
    Echt?

    Ironie (uit het Grieks: εἰρωνεία (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd of getoond wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt. Zodoende is ironie veelal alleen herkenbaar voor de geoefende of ingewijde verstaander. Ironie ontleent haar effect aan een bepaalde ambiguïteit in taalgebruik (verbale ironie) of situatie (situationele ironie) of een combinatie van beide.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:15
    Niks penalty! Zet jullie brilleke eens tegoei. Oogkleppen ja. Het was totaal GEEN penalty
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3020
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:23
    wie heeft er hier oogkleppen op? als er al brugge supporters zeggen dat het duidelijk een penalty was. wete een mens dwingt meer respect af door dingen gewoon te benoemen zoals ze zijn. Bon veel plezier in uw eigen onzinnig wereldje
    Vind ik leuk
    Regaal +973
    zaterdag 12 augustus 2017 om 03:52
    Twas dan ook luckybird7785 die dit zei... dan weet je genoeg toch? ;-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 04:01]
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:45
    simpele duif
    Vind ik leuk
    Toca +28081
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:16
    Was er voor deze fase een vidroref nodig om te zien of het penalty was ? Natuurlijk niet, den arbiter moet hier gewoon direct fluiten.
    Vind ik leuk
    vampire81 +819
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:26
    het was een overtreding en dus penalty, dat was goed te zien in de veelvuldige herhalingen van die beelden

    maar dan iets waar met geen woord over gerept wordt: 2 minuten voor de 1-2 valt, wordt (gouden) denis met een (lange) (doorsteek)bal helemaal alleen op weg gezet naar de keeper (geen enkele kans terug gehaald te kunnen worden), een echt huizenhoge zeer grote kans op 0-3 die brugge wordt ontnomen door onterecht offside te geven, daar had de match normaal gezien definitief over kunnen zijn (bij 0-3)

    dat wordt dan weer zeer toevallig heel handig totaal verzwegen


    er ging in deze match meer uit van zulte-waregem dan van brugge, zulte-waregem had zeker wel iets verdiend in deze match

    het ging allemaal nog behoorlijk goed tot ze op voorsprong kwamen bij brugge en dan gingen ze toch wat teveel terug zakken (weeral), beter blijven doorgaan en minder terug zakken, dat brengt je toch (zeer waarschijnlijk) in de problemen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:38]
    Vind ik leuk
    DDT +2645
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:32
    bij de buitenspel kan de videoref niet ingrijpen, dus is naast de kwestie
    het gaat gewoon over het nut van deze man, want penaltyfouten is wel degelijk een van zijn taken
    Vind ik leuk
    Boerken +6091
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:21
    Ok en die offside van Dennis kon hij gemist hebben maar dito ook voor die penalty . Was duidelijk op de herhaling maar niet tijdens match zelf,en ok moest videoref gezien hebben, daarom zou eigen ploeg een challenge moeten kunnen inroepen
    Vind ik leuk
    freeman +8367
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:35
    Was wel degelijk penalty , maar ........ daarom NOG GEEN GOAL !
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
    Dat zullen we nooit weten hè!
    Feit is dat als er een vdr is ,
    Dan moet hij altijd de match stil leggen ,toch
    Vind ik leuk
    Kebo +1
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:53
    Wat kost dat de videoref omkopen? Schandalig!!!! Vroege kerstkado... bende prutsers, je kan zo 20 scheidsrechters op het plein zetten, tga nog niet lukken. Diene videoref zat zeker op bol.com of zo te kijken.SUKKELSSSSSSSSSSSSS
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1194
    zaterdag 12 augustus 2017 om 02:37
    Jullie zitten allemaal bezig over diene videoref maar de ref opt veld had dat ook wel mogen zien hoor. En das zever om op brugge hun kap te zitte want zij kunnen daar ni aan doen vorige week heeft diene ref bij ons gefloten en dan heeft hij gene penalty en geen rode kaart gegeven ik denk dat ze diene visser beter efkes op non actief kunnen zetten..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 02:38]
    Vind ik leuk
    Boerken +6091
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:24
    Idd ook veel commotie maar way heeft het opleverd voor gent? Niets. Zullen nu de nieuwe discussies zijn wanneer wel en niet videoref !
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11520
    zaterdag 12 augustus 2017 om 10:48
    Tgaat van kwaad naar erger met die scheidsrechters. Bovendien zorgen die fouten ervoor dat het ploegen punten kost en dat het de perceptie van een wedstrijd bepaald.

    Neem nu onze thuismatch tegen Antwerp. Uit die penalty hadden we misschien ons eerste punt gepuurd. Was het gevoel in de ploeg al helemaal anders. Was de perceptie tov Hein alweer gematigder. In dat opzicht kunnen dat soort fouten voor mentale tikken zorgen.
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:44
    Brugge kan daar niet aan doen????
    Grapjas

    Bartje geeft iedere weekend een hoop eurootjes aan de refs
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1194
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:26
    Kunde da bewijzen? Kdenk het ni dus zwijg gwn wa.. vorige week was het bij ons 2x zelfs had bartje dan ook geld gegeven ofzo? Stop keer met diene zever.
    Vind ik leuk
    calimeros +1961
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:16
    Leer eerst eens Nederlands, maar ja
    als er iets gebeurd is in westvlaanderen en het komt op tv
    dan moeten ze ook ondertitels zetten in het nieuws, zodat we verstaan wat die westvlaamse boer of boerin zegt op tv.

    Dacht dat jullie vorige week ook al penaltietje gekregen hebben bij 0-1 thuis tegen Eupen.

    Geen enkele normale mens begrijpt dat gisteren :
    1. vissertje het al niet rechtsreeks en zelf ziet dat het een overduidelijke penalty is. Hij stond er MAAR 10 meter van.
    2. en dan die videoref?
    EEN VERKLARING WAARON DIE DAT NIET ZAG KAN GEWOON NIET BESTAAN !!!
    Misschien zat er een heel knappe assistente naast hem en was hij wat anders aan het doen??

    MAAR........
    DE ENIGSTE REDEN ZAL WEL ZIJN.........
    de eurootjes van bartje verhaege
    de zonnebankgayboy !!!!
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1194
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:17
    Zijt gij dom ofzo? Kben voor gent mongool.. ik denk dat gij wel met wat frustraties zit haha vorige week was het bij ons tegen antwerp..
    Vind ik leuk
    Regaal +973
    zaterdag 12 augustus 2017 om 04:00
    Videoref onmiddellijk afschaffen! Men grijpt in wanneer en bij welke ploeg men het al dan niet wil.
    Pure willekeur dus!

    Men wil de videoref bij elke playoff 1 wedstrijd invoeren? Ik hou mn hart vast. Niet doen!
    Vind ik leuk
    larédo +1352
    zaterdag 12 augustus 2017 om 06:39
    Het lijkt alsof de RSCA supporters harder in hun gat gebeten zijn dan die van zulte zelf.
    Voor Verhaeghe is het simpel.. tis nu in zijne pocket.
    Vind ik leuk
    Regaal +973
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:33
    Ik denk dat dat Jan Ceulemans was die dat zei "in zijn tijd" ;-)
    Vind ik leuk
    larédo +1352
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:41
    Zowiezo worden de betere ploegen vaak bevoordeeld... en de beste ploeg op de beste momenten.. Kijk maar naar die 2 goals van ronaldo tegen bayern.. walgelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:28
    't was geen penalty! Durven jullie het anders beweren? Ik zal het bewijzen dat het geen penalty was....
    Niet gefloten dus was er geen penalty'! Hebben jullie een penalty zien nemen, ik niet. DAAAG
    Vind ik leuk
    calimeros +1961