Smaakmaker bijna weg: Hij overstijgt het Belgische niveau

Smaakmaker bijna weg: "Hij overstijgt het Belgische niveau"

vrijdag 11 augustus 2017 om 21:45

Ishak Belfodil hoopt deze zomer nog altijd op een tranfer. Volgens zijn ex-trainer Aleksandar Jankovic is het nog maar een kwestie van tijd alvorens de aanvaller Standard gaat verlaten. Dat stelt Jankovic in Het Laatste Nieuws.

Afgelopen winter kon Standard heel veel geld vangen voor Belfodil, maar de Rouches besloten om hem te houden. "Of hij Standard nog twaalf miljoen euro zal opbrengen? Geen idee. In voetbal draait het niet zozeer om het geld - dat is relatief. Het draait om de goede keuze maken op het juiste moment", weet Jankovic te vertellen. 

"Maar één ding is zeker: Ishak is een speler die het niveau van de Belgische competitie overstijgt. Op de belangrijke momenten neemt hij zijn verantwoordelijkheid. Met daden, niet met woorden. Als je ploeg 0-2 achterstaat, vraagt hij de bal. Hij is een leider op het veld, heeft enorme kwaliteiten én hij zal op een bepaald moment vertrekken. Je weet enkel niet wanneer."

Poll

Is Belfodil te goed voor de Belgische competitie?

(352 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 11 augustus 2017 om 22:01
Met het juiste kopke erop, zonder enige twijfel.

"In voetbal draait het niet zozeer om het geld - dat is relatief."

Zo relatief is dat toch niet meer hoor Mnr. Jankovic.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:02]
Vind ik leuk
Toca +5457
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:11
Er bloeit iets tussen ons *lol*
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40
Mijn vriendin zal het graag horen!
Vind ik leuk
Toca +5457
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:03
In voetbal draait het zo niet zo zeer om geld, dat is relatief ? Dat is toch de zotste uitspraak van de dag meneer Jankovic....
Vind ik leuk
Mario_ +650
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:57
Die miljoenen die nu uitgegeven worden aan Neymar en degene die gaan volgen voor Mbappe en Hazard en.... daar draait het niet om het geld. Het draait daar rond een competitie tussen de rijken der aarde. Die elkaar willen aftroeven met iets dat er andere niet bekomen. CL winnen kan maar 1 iemand. Iedereen kan een jacht kopen of een jet. Geld is daar bijkomstig en enkel het middel om die eer te bekomen.
Daar gaat het voetbal aan kapot.
Dringend regels opleggen met limieten. Niet zoals het nu is en langs alle kanten om te buigen
Vind ik leuk
SD +1655
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:36
Een eigenaardige visie op het voetbal die Jankovic. Hij is wellicht de enige die denkt dat het niet om geld gaat. En aangaande Belfodil, die zou al lang weg zijn oest hij zich niet als een ongeleide projectiel gedragen
Vind ik leuk
buck +1086
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:38
Overstijgt het Belgische niveau.Dan heeft Jankovic hem dan toch verkeerd gebruikt.Te weinig bewezen(wisselvallig).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Smaakmaker bijna weg: "Hij overstijgt het Belgische niveau"