Vedette van Basaksehir is er gerust op: Volgens mij gaan we door

Vedette van Basaksehir is er gerust op: "Volgens mij gaan we door"

maandag 17 juli 2017 om 12:00

Club Brugge begint op 26 juli écht aan zijn seizoen, met Basaksehir staat er meteen een klepper op het menu. De club beschikt over bekende spelers als Emmanuel Adebayor, Eljero Elia en Gaël Clichy. Die laatste maakt zich voorlopig nog geen zorgen.

In Fotomac reageert Clichy op de loting. "Als je naar onze namen kijkt, hebben we veel kwaliteit en ervaring. Ik geloof in de kwalificatie, ik denk dat we zullen doorgaan als we onze kwaliteiten uitspelen. Zeker ook omdat we eerst uit spelen, dat is een groot voordeel. Maar Europese toernooien zijn altijd moeilijk."

Clichy zit pas sinds deze zomer bij Basaksehir, waar hij zijn carrière nieuw leven wil inblazen. Hij is overgekomen van Manchester City. "Voor ik hier kwam kende ik de grote clubs, Galatasaray, Fenerbahçe en Besiktas. Maar ik heb een heel goede vriend die me zei dat Basaksehir vorig seizoen het beste voetbal van Turkije speelde. Dat is heel belangrijk voor mij. Mensen houden hier ook van voetbal, als hun team wint is er de hele week vreugde." 

Plaats een reactie

buck +1207
maandag 17 juli 2017 om 12:16
Zal niet gemakkelijk zijn maar hoop toch op een goed resultaat van Brugge.Europees ben ik voor elke Belgische club.
Vind ik leuk
GBAU +837
maandag 17 juli 2017 om 12:27
Helemaal akkoord. In Europa zou er helemaal geen afgunst mogen zijn voor andere clubs :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:48
jongejonge weet men ondertussen nog altijd niet dat het Turkse voetbal echt niks voorstelt. Anderlecht won 2 seizoenen geleden van Galatasaray en Brugge schakelde toen besiktas uit. deze ploeg heeft enkel versleten gloriën zoals adabayor en clichy.
Vind ik leuk
dakcota +1647
maandag 17 juli 2017 om 13:11
Het is simpel.

Nationaal heb je jouw team, anderlecht voor mij, brugge voor anderen en zelfs standard heeft gek genoeg supporters ( ;-) )

Maar europees zijn we allemaal afhankelijk van een cooficient dat berekend word DOOR alle belgische ploegen eruopees en zijn belangrijk VOOR elke belgische ploeg die europees speelt.

Simpel gezegd. elke overwinning van brugge, standard, oostende, en gelijk welke belgische ploeg is belangrijk voor elke belgische ploeg.

Dus idioten die europees hopen dat een andere belgische ploeg verliest, je snijdt in je eigen vingers.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 13:12]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:33
Jammerlijk kunnen velen hun 'haat' tov sommige ploegen niet opzij schuiven, omdat ze te fanatiek zijn over hun eigen clubke. Zo'n mentaliteit ik kan er mij ziek aan ergeren hoe bekrompen men kan zijn Dakcota. Dus ik volg je volledig in je betoog
Vind ik leuk
buck +1207
maandag 17 juli 2017 om 13:51
?Waar staan er negatieve reacties?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:40
Ik snap er ook niks van...
Vind ik leuk
Rimka96 +221
maandag 17 juli 2017 om 16:36
Go FCB! Maak die gasten af! RSCA supporter ;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vedette van Basaksehir is er gerust op: "Volgens mij gaan we door"