'AA Gent gaat opnieuw shoppen in Jupiler Pro League'

'AA Gent gaat opnieuw shoppen in Jupiler Pro League'

maandag 17 juli 2017 om 07:00

AA Gent heeft met Mamadou Sylla en Damien Marcq al twee nieuwkomers gehaald uit de Jupiler Pro League, maar daar stopt het niet mee. Het gaat nu ook kijken bij Zulte Waregem.

AA Gent leek onlangs Bram Castro binnen te halen als nieuwe doelman, maar de deal met de 34-jarige Castro werd op het laatste moment afgeblazen. Nu zou Gent volgens Het Nieuwsblad voluit gaan voor Kenny Steppe. Afgelopen seizoen lag die bij Essevee in balans met Sammy Bossut. Ondanks die zware concurrentie speelde hij toch negentien wedstrijden in de Jupiler Pro League.

Zulte Waregem zou overigens niet ver moeten zoeken naar een doelman om Steppe te vervangen. AA Gent wil Yannick Thoelen betrekken in de deal. De Limburger lijkt zelf evenwel de voorkeur te geven aan een transfer naar STVV. Sinds de komst van Lovre Kalinic krijgt hij geen speelkansen meer in de Ghelamco Arena.

Plaats een reactie

BS90 +1985
maandag 17 juli 2017 om 08:09
Zou maar dom zijn van Steppe, weeral als tweede keeper zonder uitzicht op meer.
Vind ik leuk
Garland +1743
maandag 17 juli 2017 om 08:12
mogelijk is het financieel wel interessant
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 08:35]
Vind ik leuk
SD +1490
maandag 17 juli 2017 om 09:29
Niet doen Steppe !
Vind ik leuk
Kdb90 +891
maandag 17 juli 2017 om 11:34
ik snap jullie reacties wel maar bij Waregem is hij ook 2de keeper he. dus zoals garland zegt financieel zal hij gwn beter zijn. als je de kans hebt om dezelfde job te doen maar tegen een hoger loon. Zou ik ook wel veranderen denk ik.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 11:36]
Vind ik leuk
reality +185
maandag 17 juli 2017 om 14:09
zeker doen kalinic is hier in Gent maar voor 1 seizoen of als Leicester de gevraagde prijs betaalt is hij vroeger weg, en heeft steppe zijn kans.
Vind ik leuk
Olli +74
maandag 17 juli 2017 om 16:24
Tweede keus maar wel 19 wedstrijden. Bij Gent wsl 0 want kalinic is gewoon te goed
Vind ik leuk
Kdb90 +891
maandag 17 juli 2017 om 19:06
tot wanneer hij vertrekt idd wrrs 0 maar ik denk niet dat we hem lang gaan kunnen houden. dus dan is heeft hij wel de mogelijkheid om volgend seizoen de nr1 van gent te worden
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:28
Ik vind steppe topkeeper. Maar sammy is dat tikkeltje beter, als sammy niet zoveel geblesseerd was, had steppe niet zoveel speelgelegenheden. Steppe moet langs ene kant blijven, topkeeper op reserve, langs andere kant, ik denk dat bostyn dit jaar plaats als 2e keeper zal overnemen, of is er toch klaar voor. Veel potentieel en eigen jeugd kansen geven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'AA Gent gaat opnieuw shoppen in Jupiler Pro League'