'Racing Genk denkt aan Nederlander, vraagprijs veel te hoog'

'Racing Genk denkt aan Nederlander, vraagprijs veel te hoog'

zaterdag 15 juli 2017 om 21:46

Racing Genk heeft vooral problemen op de rechtsachter, maar ook op links kijkt het kennelijk nog rond. Volgens het Portugese Record heeft het namelijk ook interesse in Marvin Zeegelaar (27), een ex-speler van Ajax. 

Racing Genk zou deze maand bij Sporting Portugal hebben geïnformeerd naar Zeegelaar. Het schrok echter van de vraagprijs, want die bedraagt vijf miljoen euro. De transfer van Marcus Ingvartsen heeft bewezen dat Genk niet terugdienst voor zo'n sommen, maar zo veel betalen voor een verdediger is natuurlijk nog een ander paar mouwen.

Ook voor Feyenoord is Zeegelaar kennelijk  te duur. Clubs uit de Premier League en zelfs het Championship hebben evenwel geen enkele moeite hebben met het prijskaartje van vijf miljoen. In januari 2017 was Zeegelaar al dichtbij een overstap naar Norwich City. 

Plaats een reactie

juan +46
zaterdag 15 juli 2017 om 21:51
Jelle Van Damme? Zo is hij terug dicht bij zijn kinderen.
Vind ik leuk
BS90 +1985
zaterdag 15 juli 2017 om 21:54
Hebben toch Uronen en Nastic daar? Dan moet je inderdaad geen vijf miljoen geven aan een derde LB
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:06
Van Damme in Genk ? Dat gaat hij zichzelf niet aandoen, dan kan hij beter stoppen met voetballen. Als je bij Anderlecht en Standard hebt gezeten, daarna in L.A., dan ga je echt niet voor een provincieclubje spelen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:18
wel het rijkste provincieclubje van belgie. en ze worden elk jaar maar rijker en rijker door hun talenten te verkopen.
Vind ik leuk
dakcota +1241
maandag 17 juli 2017 om 11:30
ze hebben nog een lange weg af te leggen hoor.. laat ons redelijk blijven he... maar ik zie wel niet in waarom van damme niet bij genk zou spelen......
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:55
zeg niet dat Genk Anderlecht ooit gaat voorbijsteken maar als men 3 titels en 4 bekers pakt in 16 jaar en men eindigt nog een maar keer 2de en 3de is men toch bij de top in belgie denk ik en niemand maakte zo veel winst met het verkopen van eigen talenten als Genk in de laatste 10 jaar. kunnen Brugge, standard en co nog een voorbeeld aan nemen. en Vandamme geen slechte speler maar Genk koopt geen veldspelers ouder dan 25 jaar. dat is hun politiek.
Vind ik leuk
dakcota +1241
maandag 17 juli 2017 om 13:05
denk da anderlecht toch een serieuse gooi doet naar 'het meest verdiend aan eigen jeugd' hoor.
Maar goed, naast anderlecht zijn genk en oostende toch wel de leukste ploegen in ons land. dat zeker. en qua beleid doen ze het in genk alvast beter dan brugge en standard.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Racing Genk denkt aan Nederlander, vraagprijs veel te hoog'