'Voormalige flopspits van AA Gent verschijnt op de radar van Anderlecht'

'Voormalige flopspits van AA Gent verschijnt op de radar van Anderlecht'

maandag 19 juni 2017 om 20:25

Na de transfer van Pieter Gerkens en Sven Kums lijkt Anderlecht zich op het aanvallende compartiment te richten. De Brusselaars zouden een nieuwe aanvaller in het vizier hebben: Tom Boere.

Het Italiaanse Corriere Dello Sport meldt dat Boere op het verlanglijstje van de Brusselaars is komen te staan. De Nederlandse spits was vorig seizoen één van de revelaties bij de Nederlandse Tweedeklasser FC Oss, waarvoor hij 33 doelpunten scoorde in 38 wedstrijden. Na zijn knap seizoen wordt hij mogelijk beloond met een knappe transfer.

Boere zou voor Anderlecht kunnen kiezen, maar ook Aston Villa en het Italiaanse SPAL denken aan de aanvaller. De interesse is toch enigszins verrassend, want met Lukasz Teodorczyk, Isaac Kiese Thelin en Sylvere Ganvoula heeft Anderlecht al drie spitsen in de kern. Boere is trouwens een oude bekende voor AA Gent. Hij speelde in het verleden voor de Buffalo's maar kon er nooit echt doorbreken.

Poll

Moet Anderlecht Boere aantrekken?

(630 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 19 juni 2017 om 20:30
Boere? VP, nu slaan jullie de bal volledig mis vrees ik. Bedoelen jullie niet die andere club?
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 05:38
Komaan Freddy, wij hebben met Rafa een jood, jullie zouden toch ook een Boere moeten hebben vind ik. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 08:28
Dat zou inderdaad behoorlijk grappig zijn... Ik zie het al voor mij, alle dwazen die hun eigen spelers uitlachen...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:42
Hebben ze bij Anderlecht een zonneslag opgedaan?
Vind ik leuk
Patfey +2378
maandag 19 juni 2017 om 21:05
Of misschien bij VP:)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:32
Boere zou bijna rond zijn met Twente, volgens Nederlandse bronnen
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:42
Dat lijkt mij al meer waarschijnlijk en een logischere stap.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 05:36
Betrouwbare bronnen of bronnen a la VP ?
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 11:31
Tja eerder het tweede :) maar klinkt al logischer
Vind ik leuk