OFFICIEEL: AA Gent heeft nieuwe aanwinst beet

OFFICIEEL: AA Gent heeft nieuwe aanwinst beet

maandag 19 juni 2017 om 18:30

De strijd om Franko Andrijasevic lijkt een zeer opvallende climax te hebben bereikt. De Kroatische middenvelder is volgens La Dernière Heure op weg naar Zaventem. Zijn uiteindelijke bestemming is niet Luik, maar... Gent!

Gent is er volgens de krant dan toch in geslaagd om hem in extremis nog weg te kapen voor de neus van Standard. De Rouches zaten maandenlang achter de speler van Rijeka aan en leek zijn gewenste versterking binnen te hebben. Standard bereikte vrijdagavond na lange onderhandelingen een akkoord over de transfersom. De laatste details moesten nog in orde worden gebracht, voordat Andrijasevic koers kon zetten richting Luik.

Zaterdag veranderde echter alles. Gent deed een ultieme poging om hem toch nog op andere gedachten te brengen. De Buffalo's deden hem volgens de krant zelfs een voorstel, dat hem de bestbetaalde speler uit de clubgeschiedenis zou maken. Coach Hein Vanhaezebrouck nam vervolgens zelf nog persoonlijk contact op met de speler om hem te overtuigen. Na een dag nadenken lijkt Gent alsnog te zijn geslaagd in de missie. Andrijasevic komt volgens de Waalse krant snel naar ons land om zijn contract bij Gent te ondertekenen. 

UPDATE 15u07: Het is AA Gent definitief gelukt om Andrijasevic weg te snoepen. Volgens Stefan Smet, de Gent-watcher van Het Nieuwsblad, stellen de Buffalo's hun kersverse aanwinst maandag om 18u voor aan de pers. Daarmee komt een einde aan de transferstrijd met Standard. 

UPDATE 18u30: Franko Andrijasevic is officieel een speler van AA Gent. Hij wordt voorgesteld op een persconferentie.

Plaats een reactie

Hhti +84
zondag 18 juni 2017 om 19:45
Hoe laag kun je vallen! De Witte en Louwagie, da is echte maffia? Alsof er geen andere spelers meer waren!!?
Vind ik leuk
reality +135
zondag 18 juni 2017 om 19:56
idd remember trebel zou zeggen het staat nu 1-1 dat is wat men noemt vrije markt economie
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 19:57]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:08
de situatie met Trebel zijn ze in Gent duidelijk niet vergeten.... Na de transfer van Trebel zei Standard in de pers dat ze liever hadden dat Trebel naar Anderlecht ging..... Dit is dus niet laag vallen maar met gelijke munt terugbetalen. Anderzijds is de deal nog niet rond he...
Vind ik leuk
Hhti +84
dinsdag 20 juni 2017 om 10:14
Maw, even laag vallen dus!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:47
Laag gevallen? Iedereen mag toch bieden wat en wanneer hij wil? Dat gaat overal zo bij het zoeken naar een job...
Vind ik leuk
Patfey +427
zondag 18 juni 2017 om 21:05
Standard heeft het enkel aan zichzelf te wijten. Hadden ze de gevraagde prijs betaald, had Gent geen kans gehad.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:23
Had standard de gevraagde prijs direct betaalt, had Gent zelfs geen kans om hem te overtuigen.
Vind ik leuk
Kdb90 +302
maandag 19 juni 2017 om 15:49
ga je dat ook tegen topclubs zeggen als ze met 2 achter een speler zitten? elaa wij waren eerst zoek u nen andere? haha
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:59
Dat komt niet meer goed tussen standard en gent maar ik begrijp het wel na trebel
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:59
Niks mis mee van Gent, soms verlies je zoals met Kums, hier hadden ze geen andere keuze dan zwaar gokken en nu afwachten of hij dat geld waard is.
Vind ik leuk
stama +53
zondag 18 juni 2017 om 22:09
En daar zijn ze trots op..... Zalig de armen van geest. Wij zullen maar werken voor de salarissen van die heren....Wat dacht je. Hoge lonen betalen van televisiegelden die gedekt worden door marketingkosten (reclame nb) die uiteindelijk betaald worden door de consument.... Het kan verkeren zij Bredero.
Vind ik leuk
reality +135
zondag 18 juni 2017 om 23:24
als het u te duur is kijk dan naar de samenvattingen s'avonds in stadion is gratis.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:13
Staat op voetbal 24 dat hij heeft bevestigd dat hij naar Club Brugge gaat. Rarara waar gaat hij nu heen?
Vind ik leuk
Garland +1063
maandag 19 juni 2017 om 17:06
Volgens Voetbal 24 had Simon gisteren een akkoord met Club Brugge. Die hun duim is groter dan het gat in de ozonlaag.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:25
Hopelijk is die beter dan Poletanovic!

Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:21
Poletanovic heeft nu ook wel niet al te veel speelkansen bij ons gehad.

De match op Anderlecht in het kampioenenjaar was hij toen een van de beteren.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:51
Goed gedaan AA Gent ! Deze speler zal veel beter tot zijn recht komen bij Gent dan in het vleesfabriek.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:22
Laat ons hopen dat hij zo goed is als ze laten uitschijnen en dat onze coach het in hem ziet.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 05:03
Als het idd zo is, leren ze snel bij in Gent...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:59
Zij Bredero ?
Vind ik leuk
SD +425
maandag 19 juni 2017 om 10:23
Opnieuw een bewijs: voetbal is "trash"
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:52
Niemand verplicht u van hier te zijn, van naar voetbal te kijken. Ga naar de koers zien of het Basket.... Have fun
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:01
Mensenhandel en trash, en toch kijk je dagelijks naar een voetbalsite...raar. In veldlopen zit minder geld, misschien een switch overwegen?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:22
Ik heb uit goed ingelichte bron vernomen dat hij niet bij Gent maar bij Oostende gaat tekenen... :-)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 17:23]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:52
Hoe, ik zei STVV.... Ge hebt me duidelijk verkeerd begrepen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:11
ja seg, articuleer dan beter hé :-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

OFFICIEEL: AA Gent heeft nieuwe aanwinst beet