'Southampton denkt aan verrassende naam, bondscoach Martinez komt op lijstje'

'Southampton denkt aan verrassende naam, bondscoach Martinez komt op lijstje'

zondag 18 juni 2017 om 15:22

Roberto Martinez is in beeld om de nieuwe manager van Southampton te worden. Dat meldt The Daily Mirror dit weekeinde. Eerder deze week werd manager Claude Puel op straat gezet door The Saints. 

In de dagen daarna schreven Engelse media dat Southampton twee kandidaten op het oog heeft om in de voetsporen te treden van Puel: Mauricio Pellegrino en Frank de Boer. Laatstgenoemde was een jaar geleden ook al in beeld bij The Saints. Toen viel de keuze uiteindelijk op Puel. 

Maar volgens de Engelse bron komt nu ook onze bondscoach Martinez (43) dus op het kandidatenlijstje van Southampton staan. De Spaanse coach werkte eerder in de Premier League bij Wigan Athletic en Everton. De club uit Liverpool zette Martinez in mei 2016 op straat.

Martinez heeft nog een contract tot het WK2018 in Rusland. Hij gaf eerder al aan tot dan te willen blijven, maar een job in de Premier League kan hem mogelijk toch overtuigen om de Rode Duivels vroeger te verlaten.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 15:29
Martinez naar Southampton, Michel Preud'homme dan bondscoach.
Win-win-situatie voor beide partijen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:12
verlies verlies verlies zul je bedoelen... Martinez is goed bezig als bondscoach... met MPH valt dat nog af te wachtende bovendien aan een sabbatical begonnen is. Hij geniet momenteel in Portugal.
Vind ik leuk
E.V +927
zondag 18 juni 2017 om 21:15
Preud'homme bondscoach?....zou dien driftkikker niet beter van de velden wegblijven?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:56
Martinez doet het niet onaardig, máár is zeker niet onvervangbaar, van Michel Preud'Homme kun je ook veel goede, meer helaas ook veel minder goede eigenschappen naar boven halen. Als bondscoach echter totaal onbruikbaar, wegens te carnavelesk, die man is een karikatuur van zichzelf geworden. Is zie die man regelrecht onbekwaam om een aantal wereldsterren : Hazard, De Bruyne, Vertonghen, Courtois ; Europese Toppers als Alderweireld, Mertens, Carrasco, Nainggolan (zelfde karakter als MPH en even zot), Mignolet en pseudo vedettes als Lukaku (x2), Benteke, Fellaini beter te maken, te laten functioneren als team, en zichzelf au serieux genomen te laten worden door deze generatie.
Hazard gaat opnieuw aan de hamburgerkraam staan (ditmaal samen met Kevin, Jan, Thibaut en Vincent), we hebben intussen al Wilmots, Leekens en Waseige als dorpsidioten gehad, haal er aub niet opnieuw ééntje binnen .
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 13:57]
Vind ik leuk
Hhti +87
maandag 19 juni 2017 om 17:09
Eigenlijk is het te hopen dat dit gebeurd en dat je jongere talenten dan overnemen met dezelfde resultaten, je zou ze zien terugkomen met hangende pootjes!!
Vind ik leuk
Julien +302
zondag 18 juni 2017 om 21:15
Martinez is een gentleman, geen vliegende Hollander.
Vind ik leuk
dakcota +679
maandag 19 juni 2017 om 10:24
laat preudehommeke maar waar hij is
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Southampton denkt aan verrassende naam, bondscoach Martinez komt op lijstje'