Anderlecht-fans lachen met Club Brugge: Nieuwe titel in 2028

Anderlecht-fans lachen met Club Brugge: "Nieuwe titel in 2028"

donderdag 18 mei 2017 om 23:23

Het verdict is gevallen: Anderlecht heeft zich gekroond tot landskampioen. Club Brugge werkt zichzelf nog flink in de problemen, want het verloor van KV Oostende en kan zijn tweede plaats nog verliezen. Dat vinden de paars-witte fans best grappig.

Plaats een reactie

vrijdag 19 mei 2017 om 02:27
Run away, run away! Fc Bruges run away!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:48
Als ze blijven spelen zoals gisteren zal het nog wat langer duren. Ik ben een club supporter maar ben niet blind voor het feit dat Club dit seizoen teveel punten heeft laten liggen. De spelers waren op sommige momenten blijkbaar meer bezig met transfers dan met puike prestaties neer te zetten. Hopelijk zien we volgend seizoen een consistenter club, dat en Bloc voor de titel probeert te gaan. Voor nu : proficiat RSCA met de titel.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:12
om dat te realiseren moet je met een andere trainer aan de slag gaan.
MPH is bezig aan zijn jaa te veel. Wat een negativist is me dat zeg.. Hij heeft dat uitgestraald op zijn spelers.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 13:43
Amai, wist niet dat er buiten die blauw/zwarte " Neanderthalers " ook normale Brugge supporters waren, Thanks DiaboloRising...
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 09:41
Ik ben in de eerste plaats een voetballiefhebber Jacques, en ook wat ouder. De supporters van Club zijn niet allemaal Neanderthalers, net zo min als die van jullie. Het jong geweld ziet alles soms te zwart-wit. Ook bij mij doet het pijn als de "vijand" de titel weer eens haalt, maar ik ben nuchter genoeg om te beseffen dat Club dat enkel aan zichzelf te danken heeft. En om te beseffen dat de fans van de zgn vijand ook gewoon mensen zijn zoals wij.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 15:34
Ochja, in bxl zijn ze na 3 jaar ook nog eens gelukkig. Als het nu weer 3 jaar duurt, weten we toch dat de komende jaren echte kampioenen zullen op staan, waarvan RC Genk de grootste en meest waardige kampioen zal zijn,.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:51
Als Genk speelt zoals de laatste maanden zijn ze idd een te duchten kandidaat voor de titel. Maar ook Gent lijkt opnieuw van het kampioenenbal te willen proeven. Hopelijk krijgen we een spannend seizoen met mooie matchen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Anderlecht-fans lachen met Club Brugge: "Nieuwe titel in 2028"