'Bondsparket gaat in beroep tegen vrijspraak Preud'homme; topper in gedrang'

'Bondsparket gaat in beroep tegen vrijspraak Preud'homme; topper in gedrang'

donderdag 20 april 2017 om 14:24

Michel Preud'homme werd dinsdag door de Geschillencommissie vrijgesproken voor zijn gedrag tijdens het duel tussen Club Brugge - Charleroi (1-1). De coach van Club moet echter alsnog vrezen voor een straf, nu het Bondsparket in beroep gaat.

Preud'homme was tijdens het duel met Charleroi boos op de arbitrage, nadat de bezoekers een penalty kreeg. De oefenmeester kon zich niet beheersen en gooide als reactie zijn notitieboekje weg. Preud'homme moest zich bij de Geschillencommissie verantwoorden voor zijn gedrag en werd dus vrijgesproken.

Het Bondsparket zich niet op één lijn met de Geschillencommissie en wil Preud'homme alsnog gestraft zien. Er was oorspronkelijk twee speeldagen schorsing tegen hem geëist, dus het Bondsparket gaat niet akkoord met vrijspraak. Vrijdag is de uitspraak van het hoger beroep. Het is nu alsnog onduidelijk geworden of Preud'homme zondag gewoon op de bank kan zitten tijdens de topper tegen Anderlecht.

Poll

Moet hij een schorsing krijgen?

(775 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 14:27
hij heeft gelijk elke match al een strafschop tegen die er geen is en arbiter tegen en ik ben geen brugge suporter maar het ligt er dik bovenop wie er kampioen moet worden vind je ook niet
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:38
Wie dan?
Vind ik leuk
AzEz86 +851
donderdag 20 april 2017 om 14:42
Die van FCB in België zijn al net als die van FCB in Spanje ;-)
Alleen de ploeg waar ze het op "gemunt" hebben verschilt (maar zijn toch beiden nog hoofdstedelingen :-) )
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:10
Hij bedoelt waarschijnlijk Oostende na die penalty met grote strik...
Vind ik leuk
Drekovic +1292
donderdag 20 april 2017 om 15:13
Ni tegen discussiëren tegen die gast ,hij heeft het voetbalreglement herschreven met een paarse balpen op hagelwit papier en aangepast aan de noden van de Brusselaars.
Vanavond weet hij nog eens wat dat is "benadeeld worden" en dan zullen we eens zien wat de commentaar dan is
Vind ik leuk
Langen +176
vrijdag 21 april 2017 om 10:30
En zij zijn groot, en wij zijn klein.... En dat is niet eerlijk!!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:58
Onzin man
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:43
De boeren zoeken al excuses...
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:58
Laat hem nu ne keer gerust ee! Allee zeg wat voor een soap is dit nu weeral! Ik heb sterk mijn bedenkingen bij de werking van het bondsparket !! :(
Vind ik leuk
Joesay +129
donderdag 20 april 2017 om 19:15
Geeft hem gewoon die 2 matchen voorwaardelijk, dat is het beste en iedereen gelukkig, MPH omdat hij vrij is, geschillencommissie omdat ze gelijk hebben en bondsparket omda ze hun 2 matchen krijgen (maar dan wel met uitstel)
Vind ik leuk
Langen +176
vrijdag 21 april 2017 om 10:29
Levenslang schorsen uit onze competie, die gek...