Verhaeghe wordt bijzonder zwaar aangepakt: Dit zijn maffiapraktijken

Verhaeghe wordt bijzonder zwaar aangepakt: "Dit zijn maffiapraktijken"

vrijdag 17 februari 2017 om 12:30

Het was donderdag een echt item: de Belgische voetbalbond, in het bijzonder Bart Verhaeghe, wil de winstpremies van de Rode Duivels grondig verlagen. Het Waalse Sudpresse weet uit betrouwbare bron dat de Rode Duivels daar écht niet mee zijn opgezet.

Bart Verhaeghe heeft aangegeven dat de winstpremies van de Rode Duivels veel te hoog liggen. Die liggen contractueel vast, maar Verhaeghe wil de Duivels onder druk zetten tot ze toch nog inleveren. Een raadgever van een Rode Duivel, die om begrijpelijke reden niet bij naam wordt genoemd, reageert furieus.

"De Voetbalbond gebruikt maffiapraktijken. Als ze willen dat de Duivels een financiële inspanning doen, moeten ze ze zeker niet afschilderen als schuldigen. Wie respecteert er de afspraken niet, die zijn vastgelegd tussen beide partijen? De Bond!", klinkt het bijzonder ontstemd uit die hoek. 

Ook in de entourage van een andere Rode Duibel klinkt hetzelfde: op deze manier gaat er geen nieuw akkoord komen. "Dit is de omgekeerde wereld, ze spelen in op het populisme om de spelers afstand te laten doen. Ik geloof niet dat dit een serieus dreigement is."

Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

Poll

Zijn de premies voor de Rode Duivels te hoog?

(898 stemmen)

Plaats een reactie

Garland +912
vrijdag 17 februari 2017 om 12:54
Verhaeghe, bol het af.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:57
Triestig hoe die Duivels het citroentje maar blijven uitpersen. Liefde voor hun land nul, gewoon dokken.
Vind ik leuk
Drekovic +1040
vrijdag 17 februari 2017 om 13:04
Een hooligan die het lef heeft om anderen terecht te wijzen. Is hij misschien familie van Trump?
Dit zijn dan mannen die bij benadering niet kunnen zeggen hoeveel duizenden euro's zij per dag verdienen of verduisteren
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:07
laat de premies nu zoals ze zijn en bij de volgende onderhandelingen stel als bond extreem extreem lage premies voor zonder te zwichten

Verhaeghe is met oneindige zekerheid bijlange na niet de enige persoon die vindt dat die premies echt veel en veel te hoog liggen, en ze liggen ook werkelijk veel te extreem hoog

dit is gewoon moord en brand omdat het Verhaeghe is dit iets zegt over de veel te hoge premies, als het iemand anders ware geweest zou er geen haan naar kraaien, het gaat totaal niet over de inhoud maar er wordt gewoon enkel op de man gespeeld
Vind ik leuk
JODES +73
vrijdag 17 februari 2017 om 17:13
Inderdaad, een gemaakte afspraak zet je niet zomaar opzij, zeker niet als er een contract is opgesteld... Dan onderhandel je gewoon beter als er een nieuw contract wordt afgesloten. Ik begrijp de quote van Verhaeghe ook niet zo goed, ook al is het de voorzitter van mijn ploeg.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 15:12
ik begrijp zijn quote enigszins wel, ik vind ook dat de persoon die verantwoordelijk is voor die veel te schandalige hoge premies extra gestraft moet worden, met name martens, desnoods hem financieel laten bloeden in het uitbetalen van de premies

voor de korte periode dat martens op de voetbalbond een functie had, had hij het daar verschrikkelijk verschrikkelijk slecht gedaan en is er veel te goedkoop vanaf gekomen, zeggen dat martens een pure gangster was, is absoluut helemaal niks overdreven
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:45
effe hun keeltje toenijpen en ge hoord die gasten nietmeer.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:00
Hoeveel zou Verhaeghe verdienen ?
Hoeveel premies zou die niet opstrijken ?
Vind ik leuk
Rebel +41
vrijdag 17 februari 2017 om 18:14
Verhaeghe is puur maffia,alles voor Clubtje ,moest blij zijn dat zo'n sterren voor Belgie willen spellen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Verhaeghe wordt bijzonder zwaar aangepakt: "Dit zijn maffiapraktijken"