Photo News

Photo News

De Meyer nieuwe T1 van STVV: “Die ervaring heeft mijn overtuiging gesterkt”

Praat mee!

Komend seizoen is Frédéric De Meyer de nieuwe hoofdtrainer van Sint-Truiden VV. Daarmee heeft de Limburgse club een opvolger aangesteld voor de vertrekkende Wouter Vrancken.. De Meyer kijkt uit naar zijn nieuwe uitdaging.

Voor De Meyer wordt het zijn eerste job als hoofdtrainer.. “Ik ben trots dat ik het vertrouwen krijg als nieuwe hoofdtrainer. Haspengouw voelt intussen als een tweede thuis voor mij. STVV is een club waarvan ik de waarden deel: respect, hard werken, Limburgse nuchterheid en de wil om nooit op te geven. Dat zijn principes waarin ik sterk geloof en die ik elke dag op het veld wil terugzien”, aldus De Meyer op de officiële kanalen van STVV.

De Meyer is al sinds 2024 actief bij STVV en is blij met zijn promotie binnen de club.. “Ik wil de directie oprecht bedanken voor het vertrouwen. Sinds mijn komst naar STVV heb ik altijd hun steun gevoeld, en dat heeft een belangrijke rol gespeeld in mijn ontwikkeling binnen de club.”

Vorig seizoen was De Meyer al één wedstrijd interim-trainer bij STVV. “Die ervaring heeft mijn overtuiging gesterkt om in deze nieuwe rol bij te dragen aan de verdere groei van de club. We weten dat er nog veel uitdagingen voor ons liggen, maar we zullen die ambitieus, nuchter en vastberaden aangaan.”

In aflevering 1 van Tijd voor WK-voetbal wordt er al stevig vooruitgeblikt op het WK in de VS, Mexico en Canada. Mogen onze Rode Duivels dromen van de hoofdprijs? En wat met Lukaku en anderen op het toernooi? Dat en nog veel meer in Tijd voor WK-Voetbal.