Photo News

Photo News

'Club Brugge wil profiteren van contractsituatie bij IFK Göteborg'

Update: 3 juni 2026 om 18:02
Praat mee!

Club Brugge is alweer bezig met de versterkingen voor het aankomende seizoen. Een van de spelers waar Blauw-Zwart zich mee wil versterken is de 17-jarige Zweedse middenvelder Benjamin Brantlind, meldt Sportbladet. Club Brugge is echter niet het enige team met interesse.

Brantlind heeft bij IFK Göteborg een contract dat aan het einde van het jaar afloopt. De onderhandelingen over een nieuwe deal lopen vooralsnog op niets uit, waardoor een verkoop voor Göteborg noodzakelijk is deze zomer wil het nog een transfersom aan de middenvelder overhouden.

Ondanks zijn pas zeventienjarige leeftijd maakte Brantlind dit seizoen tijdens negen van de tien wedstrijden deel uit van de wedstrijdselectie van het eerste team. In deze duels was de middenvelder zelfs al vier keer basisspeler. Hij scoorde dit seizoen één keer.