
Na Challenger Pro League droomt Hadj Moussa: 'De beste competitie ter wereld'
Anis Hadj Moussa, de voormalige aanvaller van Patro Eisden, hoopt in de toekomst voor een club te spelen uit de Premier League. Dat vertelt de aanvaller van Feyenoord in een interview met het Algemeen Dagblad. Hij weet nog niet of hij ook volgend seizoen speler is van de Rotterdammers.
Woensdagavond staat Hadj Moussa met Algerije in De Kuip tegenover het Nederlands elftal. Is dat zijn afscheid in De Kuip? "Ik sta nog steeds gewoon bij Feyenoord onder contract", antwoordt de buitenspeler. "Zolang dat zo is, is het antwoord nee."
"Maar je weet in het leven, en dus ook in het voetbal, nooit wat er morgen kan gebeuren", vervolgt Hadj Moussa zijn verhaal. "Misschien ga ik weg, misschien blijf ik, we weten het op dit moment allebei niet. Waar ik voor open sta? Voor allebei de scenario’s. Misschien wil Feyenoord mij verkopen, misschien juist niet. We zien het wel."
Bij Feyenoord staat Hadj Moussa nog onder contract tot medio 2030. "Als ik ooit vertrek, dan het liefste naar Engeland", zegt de aanvaller, die hardop droomt over een mogelijke vervolgstap. "Ik denk dat ik met mijn stijl ook in Spanje kan spelen. Of in Frankrijk. Ook prachtige voetballanden. Maar de Premier League, dat is wel de beste competitie van de wereld."





