
KAA Gent-spelers gaan Vanaken achterna: ‘Baila, baila, baila’
KAA Gent won zondag de barragestrijd tegen KRC Genk en mag volgend jaar Europa in. Dat moesten de Buffalo’s vieren. In de kleedkamer gingen de spelers van KAA Gent uit de bol met onder meer ‘Baila De Gasolina’.
Tijdens het titelfeest van Club Brugge zong Hans Vanaken het feestnummer ook uit volle borst mee.







