Buffalo’s gaan uit de bol na winst tegen Genk

KAA Gent-spelers gaan Vanaken achterna: ‘Baila, baila, baila’

3Reacties

KAA Gent won zondag de barragestrijd tegen KRC Genk en mag volgend jaar Europa in. Dat moesten de Buffalo’s vieren. In de kleedkamer gingen de spelers van KAA Gent uit de bol met onder meer ‘Baila De Gasolina’.

Tijdens het titelfeest van Club Brugge zong Hans Vanaken het feestnummer ook uit volle borst mee.