Photo News

Standard rondt komst van Nsimba definitief af: “Eindelijk mag ik dit shirt dragen”
Na weken van speculatie is er nu ook officiële bevestiging gekomen. Standard heeft de komst van Bruny Nsimba wereldkundig gemaakt. De aanvaller verlaat FCV Dender EH en verbindt zich voor drie seizoenen aan de club uit Luik.
De transfer hing al geruime tijd in de lucht, maar nu het seizoen volledig achter de rug is, kon Standard de deal ook afronden. Daarmee haalt de club een speler binnen die zich de voorbije seizoenen in België nadrukkelijk in de kijker werkte en nu een stap hogerop zet.
Nsimba reageerde enthousiast op zijn overstap naar Sclessin en richtte zich meteen tot de achterban. “Dag Rouches. Bruny Nsimba hier, live vanuit Sclessin”, klonk het in een eerste boodschap. “Ik ben heel blij dat ik hier ben en eindelijk dit shirt kan dragen. Tot heel binnenkort, supporters.”
Ook via de clubkanalen sprak de aanvaller over zijn keuze voor Standard. “Standard is een historische club die voor mij altijd iets speciaals heeft uitgestraald”, aldus Nsimba. “Dat ik er vandaag deel van mag uitmaken, maakt me enorm trots. Ik kijk ernaar uit om dit shirt te dragen en grote emoties te delen met de supporters.”
In aflevering 42 van het tweede seizoen van Tijd voor Voetbal bespreekt men de nieuwe kampioen Club Brugge, de rellen in de Waalse derby en de promotie van Lommel. Dat en nog veel meer in Tijd voor Voetbal.




