'Anderlecht wil Šotiček, Basel open voor onderhandelingen'

'Anderlecht denkt aan voormalig target, Basel staat open voor onderhandelingen'

6Reacties

RSC Anderlecht toont opnieuw interesse in Marin Šotiček. Dat meldt transferjournalist Rudy Galetti.

Marin Šotiček is een 21-jarige Kroaat. Sinds de zomer van 2024 speelt hij voor FC Basel 1893. Voordien kwam hij in eigen land uit voor NK Lokomotiva.

De rechtsbuiten speelde dit seizoen 38 wedstrijden voor de Zwitserse club. Daarin was Šotiček goed voor één doelpunt en drie assists.

Volgens Galetti drukt Anderlecht opnieuw door voor Šotiček. In de winter weigerde Basel volgens de journalist nog een bod van paars-wit op de Kroaat. Nu zou de Zwitserse club wel openstaan voor onderhandelingen als het juiste bod op tafel komt.

Bij Basel heeft Šotiček nog een contract tot medio 2028. Zijn marktwaarde wordt op twee miljoen euro geschat.

In aflevering 42 van het tweede seizoen van Tijd voor Voetbal bespreekt men de nieuwe kampioen Club Brugge, de rellen in de Waalse derby en de promotie van Lommel. Dat en nog veel meer in Tijd voor Voetbal.