Photo News

Photo News

Vertrekkende Maziz deelt steek uit aan bestuur OHL: "Sommige dingen moeten veranderen"

Praat mee!

OH Leuven staat voor een drukke zomermercato en neemt afscheid van verschillende spelers. Eén van hen is Youssef Maziz, die transfervrij vertrekt en daarbij opvallend kritisch uithaalde naar het bestuur van de club.

De aanvallende middenvelder liet in gesprek met Het Nieuwsblad verstaan dat er volgens hem zaken moeten veranderen binnen OHL als de club hogerop wil raken in het klassement. "Als ik wat raad mag geven: enkele dingen moeten veranderen om hoger in de tabel te staan", vertelde Maziz. "Ik ben hier aangekomen onder een andere directie, waarna er andere mensen bij de club gekomen zijn die andere dingen doen."

De Fransman wilde niet verder uitweiden over zijn kritiek, maar liet wel verstaan dat niet alles naar wens verliep. "Slecht of niet... daar ga ik me niet over uitspreken, want ik wil op een goede manier vertrekken. Ik wens OHL het beste toe, maar om hoger te eindigen zullen er dingen moeten veranderen."

Waar Maziz zijn carrière zal voortzetten, is voorlopig nog onduidelijk. "Eerst vakantie en verhuizen, dat zal al veel zijn", aldus de middenvelder. "Daarna zullen we zien wat de toekomst brengt. Opnieuw FC Metz? Misschien. Ik hoop gewoon een mooi project te vinden."

In aflevering 42 van het tweede seizoen van Tijd voor Voetbal bespreekt men de nieuwe kampioen Club Brugge, de rellen in de Waalse derby en de promotie van Lommel. Dat en nog veel meer in Tijd voor Voetbal.