Mika Godts reageert met statement op afwezigheid in WK-selectie Rode Duivels

Godts reageert met statement op afwezigheid in WK-selectie van Rode Duivels

30Reacties

Mika Godts heeft vrijdagavond via Instagram Stories gereageerd op zijn afwezigheid in de WK-selectie van de Rode Duivels. De twintigjarige smaakmaker van Ajax respecteert de keuze van bondscoach Rudi Garcia en gaat de Rode Duivels vanuit huis aanmoedigen.

'De selectie is bekend geworden. De trainer heeft zijn keuzes gemaakt en die respecteer ik volledig', schrijft Godts. 'Bij voetbal hoort competitie. Soms ervaar je dat vanaf de tribune of vanuit huis. Ik zal de Rode Duivels met heel mijn hart steunen, zoals ik dat ook zou doen in de kleedkamer of op de bank.'

De dribbelaar vervolgt: 'Of ik er nou bij ben of niet, de keuzes van de trainer zijn altijd met de beste bedoelingen voor het team. Die zal ik ook altijd respecteren. Het team komt altijd als eerst.' Godts schrijft verder dat hij elke dag keihard zal blijven werken. 'Zodat ik klaar ben als het team me nodig heeft.' 

De afwezigheid van Godts in de WK-selectie van de Rode Duivels kwam voor veel voetbalvolgers als een verrassing. De tweevoudig international is dit Eredivisie-seizoen van alle spelers bij de meeste goals betrokken en lijkt deze zomer een toptransfer te maken. 

Ondersteunend beeld bij het artikel

In aflevering 40 van het tweede seizoen van Tijd voor Voetbal bespreekt men de overwinningen van Club Brugge en Union, de theaterwedstrijd tussen RSC Anderlecht en KAA Gent en haalt Dender of Lommel het? Dat en nog veel meer in Tijd voor Voetbal.