Photo News

Photo News

“Het zou me niet verbazen mocht er een buitenlandse club komen aankloppen voor Vrancken”

22Reacties

Sint Truiden VV is bezig aan een ijzersterk seizoen in de Jupiler Pro League. Met nog vier wedstrijden te gaan in het reguliere seizoen weet de ploeg van Wouter Vrancken al zeker dat het gaat uitkomen in de Champions’ Play-Offs.

Hoewel Sint Truiden hun thuiswedstrijden op kunstgras speelt, wist het in uitwedstrijden bijna evenveel punten te verzamelen. "Het is een van de beste uitploegen in Europa. Dat zegt toch iets over de kwaliteit binnen de ploeg. Je ziet de overschot aan technische bagage die de jongens hebben om op het veld van Dender alsnog zo te voetballen. Het is volledig hun eigen verdienste", aldus Arnar Vidarsson bij Sporza.

De voormalig Directeur Sport van Gent is lovend over Vrancken, die dit seizoen de trainer is bij de ploeg uit Limburg. "Ik ben ervan overtuigd dat STVV hem graag wil houden. But it takes two to tango. Het financiële en sportieve plaatje moet ook kloppen", klinkt het.

Echter is het de vraag of hij te behouden is voor STVV. “Het zou me niet verbazen mocht een buitenlandse club komen aankloppen voor Wouter Vrancken. Ik denk dat hij ervoor openstaat. Wouter is iemand die weet wat hij wil. Hij heeft ook bijgeleerd uit zijn moeilijkere periodes bij Gent en Genk. Nu beseft hij welke ploegen bij zijn trainersmethodiek passen."

In aflevering 30 van het tweede seizoen van Tijd voor Voetbal bespreekt men de zoveelste comeback van STVV, de winst van Standard tegen KRC Genk en ook heel wat over Club Brugge. Dat en nog veel meer in Tijd voor Voetbal.

Arnar Vidarsson over een volgende stap voor Wouter Vrancken als T1