CEO Non-Sports RSCA over sponsor: “Vertegenwoordigt passie en opwinding”
RSC Anderlecht is zeer te spreken over de nieuwe shirtsponsor Sunweb. Kenneth Bornauw, de CEO Non-Sports van Anderlecht heeft zeer content verteld over de overeenkomst van drie seizoenen tussen paars-wit en het reisbureau.
Bornauw vertelt als volgt over de samenwerking tussen Anderlecht en Sunweb. “Ik ben verheugd over deze nieuwe samenwerking met Sunweb. Als een van Europa's toonaangevende reismerken, belichaamt Sunweb perfect de opwinding en passie die voetbal vertegenwoordigt. Onze beide merken kunnen elkaar versterken in het creëren van onvergetelijke momenten”, deelt Bornauw via de officiële kanalen van RSCA.
Bornauw sluit af door te benadrukken dat Sunweb en Anderlecht niet alleen samen kunnen werken, maar ook van elkaar kunnen leren. “De expertise van Sunweb als digitale leider in hun sector, met hun uniek contentplatform en robuust online bedrijfsmodel, sluit naadloos aan bij de digitale groei van onze club. We kijken ernaar uit om samen te werken en van elkaar te leren”, besluit Bornauw.
RSC Anderlecht is delighted to welcome @Sunweb as Official Main Partner. 🟣⚪ pic.twitter.com/0T419vys3o
— RSC Anderlecht (@rscanderlecht) October 2, 2024
Ontvang op je smartphone gratis als eerste het grote voetbalnieuws. Hoe? Volg het kanaal van VoetbalPrimeur.be op WhatsApp via deze link.